Duhová kulička je projekt, který v průběhu svého konání několikrát změnil svou tvář – od témat Děti a reklama po Etickou reklamu. Nová podoba Duhové kuličky, na jejíž přípravě a organizaci se podílejí již tradičně studenti FMK UTB, se zaměřuje výhradně na marketing a propagaci ve filmovém průmyslu, čímž se obsahově přibližuje původnímu záměru ZLÍN FILM FESTIVALU, který projekt zaštiťuje, ale současně míří ještě kousek dál za hranice původní dětské tematiky.

Datum konání

květen/červen 2016

Místo konání

Malý sál Kongresového centra ve Zlíně, 14/15 Baťův institut

Hlavní manažeři

Apolena Kalinová
e-mail: apolena.kalinova@seznam.cz

Tým

Realizace

 

V současné době jsou náplní projektu workshopy s orientací na marketing a propagaci ve filmovém a televizním průmyslu. Duhová Kulička je zároveň trofej pro autory nejkreativnější marketingové kampaně v oblasti hraného, dokumentárního a animovaného filmu v rámci Československa. Vítězem pro rok 2015 se stal Róbert Slovák s kampaní k vlastnímu filmu Prvý slovenský horor.