DUHOVÁ KULIČKA 

,,Duhová kulička je projekt, který v průběhu svého konání několikrát změnil svou tvář – od témat Děti a reklama po Etickou reklamu. Nová podoba Duhové kuličky, na jejíž přípravě a organizaci se podílejí již tradičně studenti FMK UTB, se zaměřuje výhradně na marketing a propagaci ve filmovém průmyslu, čímž se obsahově přibližuje původnímu záměru ZLÍN FILM FESTIVALU, který projekt zaštiťuje, ale současně míří ještě kousek dál za hranice původní dětské tematiky. V současné době jsou náplní projektu workshopy s orientací na marketing a propagaci ve filmovém a televizním průmyslu, soutěž o nejkreativnější marketingový počin v tomto oboru a mezinárodní online soutěž o nejlepší trailer ke studentskému filmu. Jedinečnost nového pojetí Duhové kuličky se rovněž odráží v posílení festivalových akcí pro studenty a mladé filmaře vyhlášením Mezinárodní soutěže studentských filmů – ZLÍNSKÝ PES. Tato soutěž není přímou součástí Duhové kuličky, ale v rámci festivalu je s projektem úzce propojena, což se opětovně ukazuje v posílení podpory mladých studentských talentů a odborného vzdělávacího programu v oblasti filmu a audiovize."

Rok 2014 představoval pokračování nově nastavené linie projektu s tematickým zaměřením: „Jak dostat lidi do kina.“ – a současně předloženým návodem: „Buď natočíte skvělý film, nebo začnete dělat dobrý marketing.“ Právě k tomuto tématu se vázaly přednášky a workshopy, jejichž cílem bylo naučit zúčastněné, jak umět prodat film. V rámci programu např. své marketingové triky odtajnili autoři kampaně, která do kin nalákala přes půl milionu diváků, ale spokojeni byli i ti, kteří se zúčastnili case study o propagaci čistě autorského snímku, ale také nostalgického návratu k prvorepublikové reklamě, dále přednášky o filmových pretestech nebo případových studiích, které odhalily, jak zařídit, aby to byl právě váš film, o kterém uslyší skutečně každý. Součástí projektu bylo i slavnostní vyhlášení soutěže o nejlepší filmovou marketingovou kampaň (kde pětičlenná mezinárodní porota měla na výběr ze čtyř kampaní na filmy Příběh kmotra, Kandidát, Babovřesky a Můj pes Killer) a promítání vítězného snímku. Dva plné dny byly zakončeny afterparty v Baťově institutu, jejíž součástí byl videomapping a silent disco – a kde se již probíralo téma příští Duhové kuličky.

Tento web není oficiální stránkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, jedná se o web předmětu Projekty neziskových organizací.
Obsahový správce: göttlichova@utb.cz Technický správce: kazik@utb.cz Prohlášení o přístupnosti

Built with Mobirise ‌

HTML5 Page Creator